Výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží 

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy a vrátit zboží zakoupené v internetovém obchodě www.sfiorentino.cz v zákonné lhůtě 14 dnů (§ 1829 obč. zákoníku).  

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a to buď písemným vyjádřením na emailovou adresu info@sfiorentino.cz nebo přiložením písemného vyjádření k vrácenému výrobku.  

Adresa pro vrácení zboží:
S.Fiorentino ,Sofijské náměstí 3400/6, 143 00 Praha. 

Zboží musí být vráceno nepoužité, nenošené, nepoškozené včetně všech komplementů (přívěsky na kabelkách, dlouhé popruhy, originální visačky, krabičky a tašky, a další). Pokud byl součástí objednávky dárek zdarma vázaný na konkrétní produkt, je nutné při vracení zboží vrátit kompletní objednávku - tedy i s dárkem, který se na objednávku váže.   

Při vrácení a výměně musí být zboží zabaleno řádným způsobem pro přepravu, aby nedošlo k jeho poškození či znehodnocení.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinnosti kupujícího, je prodávající oprávněn uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutný k obeznámení se s povahou zboží a jeho vrácení. 

Prodávající je povinen nejpozději do 14 dnů od informování o vrácení zboží kupujícím vrátit kupujícímu částku odpovídající ceně zboží. Částka bude poukázána na účet kupujícího. Prodávající není povinen vrátit peněžní prostředky dříve, než obdrží vrácené zboží. 

 

Reklamace a reklamační řád

VŠEOBECNÉ POKYNY

Záruční lhůta je 24 měsíců od zakoupení věci a jejího převzetí. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem spol. S.Fiorentino

*   Zboží lze reklamovat zasláním nebo osobně po domluvě na adrese S.Fiorentino, Sofijské náměstí 3400/6, 14300 Praha - Modřany.

*  Zásilka s reklamovaným zbožím musí být zabalena odpovídajícím způsobem pro přepravu. Nepřebíráme odpovědnost za škody způsobené přepravou zboží v nevhodném obalu nebo vlivem chybné manipulace se zbožím a na tyto vady se nevztahuje poskytnutá záruka.

*  K reklamovanému zboží nebo do emailu info@sfiorentino.cz  přiložte podrobný popis vady, kontaktní údaje a doklad o zakoupení. Zboží musí být kompletní včetně všech součástí dodávky. 

*  Lhůta pro posouzení a vyřízení reklamace je nejdéle 30 dní a začíná běžet dnem převzetí zboží prodejcem. 

 

 

UPOZORNĚNÍ

 

Záruční lhůta a životnost výrobku jsou různé pojmy a mohou se lišit, životnost výrobku je dána intenzitou a způsobem užívání výrobku a není tedy vždy shodná se záruční dobou.

 

Záruka se nevztahuje na tyto případy:

*  mechanické poškození

*  nesprávné užívání, užívání k jinému účelu než je výrobek určen

*  nadměrné přetěžování a namáhání ( kabelky max. 5 kg, menší kabelky 2 kg ) 

* nadměrné opotřebení v důsledku intenzity užívání a úmyslného poškození

 

Reklamační řízení a tato doporučení a pokyny se řídí a vycházejí z platných zákonů a to zejména č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení